Skapa ny tråd

Forum

Krypto v.50

Krypto v.50 > Är det fler än jag…

• Daniel P

. som skulle vilja ha svårare Krypton? Jag löser dem varje gång på under två minuter.

10 dec 09:39
  • Anette Demmers

När det gäller svårighetsgrad på kryss så är det ju fullständigt omöjligt att tillfredsställa alla eftersom vi är så olika. Det finns ju mängder med olika krysstidningar också så alla kan ju hitta något som passar.

10 dec 09:43
  • Karin P

Man skulle kanske kunna ha två krypton, ett lätt och ett svårt. Jag tycker också att det nuvarande ger för lite tuggmotstånd.

10 dec 14:18
  • Ingegerd Ö

Håller helt med Karin, två varianter vore bra

10 dec 15:15
  • Anne-Marie Olofshagen

Ibland tar det lite tid och jag får göra om men det senaste gjorde jag på 5 minuter. Det var väldigt lätt.

10 dec 18:17
  • Nina Z

Jag gillar också idén med ett enkelt (som nu) och ett svårare.
    Framför allt behöver ju Lördagskryssets markering med tre pennor ändras till typ en... Snacka om felaktigt markerad svårighetsgrad!

11 dec 01:09
  • Tina B

Måste ju finnas alla nivåer så vi inte blir färre kryssare. Gäller ju att detta går runt också.

11 dec 06:00
  • Tina B

Fanns ett annat "krypto" en gång i tiden som inte var likadant. Skulle själv uppskatta om kryptokrysset kunde ändras så man slipper sitta och leta efter alla rutor med samma siffra

11 dec 06:26
  • Susanne Massi

Tur att vi är olika, så tråkigt pm vi alla tyckte om samma saker, böcker mm! Vad skulle vi då prata om? ;-)

11 dec 07:43
  • Anne-Marie Olofshagen

Jag har kommit på att om man skriver in ordet igen där det står behöver man inte leta efter rutorna de ska in i.

11 dec 08:26