Skapa ny tråd

Forum

Svåra krysset - okt

Svåra krysset - okt > Partykille och Svedberg

• Christina S

Tacksam för hjälp.
    Har; N-ID-M-R
    T- -
    Hallå, hallå sjöng hon; Har -A-N
    Sjöminister; Har -N- -Läderlappar har; -NS--O-

14 okt, 2023
  • Peter M

Hjälp finns redan, om man orkar läsa tidigare trådar.

14 okt, 2023
  • Patrik Ekström

NEIDEMAR
    THE
    KAHN
    UNDEN
    MUSÖRON

14 okt, 2023
  • Susanne Massi

Peter, varför måste du skriva så otrevligt? Även om du tycker så, behöver du kanske inte skriva det?! ;-)

15 okt, 2023
  • Maja W

Exakt

15 okt, 2023
  • Peter M

Jag skriver vad jag vill, och du skriver vad du vill.
    Det kallas uttrycksfrihet.

15 okt, 2023
  • Karl-Axel Edén

Håller med Peter. Det är inte otrevligt att påpeka att svaret redan finns angivet tidigare. Det kan faktiskt anses respektlöst att inte ens kolla tidigare svar innan man frågar.

15 okt, 2023
  • Linda J

Peter M
    Du har nog inte riktigt koll på vad yttrandefrihet betyder. (Gissar att det är det du menar när du skriver uttrycksfrihet).
    Men håller med dig om att man kan kolla tidigare trådar innan man frågar. Går själv igenom alla trådar just nu ... ;-D

19 okt, 2023
  • Peter M

Linda: Jag tror att du förstod precis på pricken vad jag menade.
    Jag ville också ge uttryck för min irritation över alla som ställer tonvis med frågor på det här forumet, frågor som skulle få svar med en Google-sökning som tar mindre än fem sekunder. Hur jävla lata kan folk bli?
    Själv har jag som princip att inte fråga annat än när jag har funderat och googlat i timmar, ibland dagar. Man kommer oftast förvånansvärt långt med att försöka själv först.

19 okt, 2023
  • Charlotte R

Det är ju också så att man varken behöver läsa eller svara om man inte vill, eller hur?

19 okt, 2023