Skapa ny tråd

Forum

Matkryss - nov

Matkryss - nov > Kors i taket!

• Karin P

Jag brukar inte gilla detta kryss men denna gång gick det fort att lösa det. Behövde inte ens söka särskilt mycket. Är det fler som tycker att det var enkelt?

1 nov, 2023
  • Patrik Ekström

Hyfsat enkelt för ett matkryss, men krävdes några slagningar på google.

1 nov, 2023
  • Karin P

Ja, men bara några, i mitt fall fyra. Vanligtvis får man nästan bo på sökställena när det gäller det här krysset.

2 nov, 2023
  • Susanne Massi

Grattis! ;-)

2 nov, 2023
  • Karin P

Tack! Men jag skulle mycket hellre få tillbaka Bokkrysset än yvas över ett för en gångs skull lättlöst Matkryss. Undrar just hur många vi är som saknar det och hur många som skulle sakna Matkrysset om det försvann. Tänk om man ändå kunde trolla så att de bytte plats, så att säga...

2 nov, 2023
  • Christina S

Skulle inte sakna MATKRYSSET men vill absolut ha tillbaka BOKKRYSSET.

3 nov, 2023
  • Karin P

Vi är nog många som känner så.

3 nov, 2023
  • Christina J

Jag VILL INTE ha Matkryss. Totalt ointresserad av mat och har därför jätteproblem. Skulle vilja ha PUSSELKRYSSET tillbaka. Bokkrysset också ok.

4 nov, 2023
  • Karin P

Ja, även Pusselkrysset var en favorit. Minns jag rätt försvann det pga tekniska problem.

4 nov, 2023
  • Jonny W

Matkrysset är en favorit hos mig. Älskar god mat och här får man ett och annat uppslag.
    Pusselkrysset var skoj. Det försvann som sagt pga tekniska problem (hur det nu kan vara möjligt)!?

5 nov, 2023
  • Angelo Redaelli

mat kryss gillar jag.
    jag är italienare.!

7 nov, 2023
  • Anette Demmers

Helt OK med Matkrysset men saknar verkligen Pusselkrysset som var min favorit. Jag brukade spara det till sist precis som jag gör med godispåsen, äter det godaste sist.

7 nov, 2023
  • Mary-Anne M

Samma här, saknar pusselkrysset min favorit också

12 nov, 2023
  • Sukru Dogan

Matkrysset suger

17 nov, 2023
  • Susanne Massi

Jag säger som min mamma; mat är ett nödvändigt ont, så jag vill också ha tillbaka Bokkrysset! Då jag är gift med en ifrån Libanon hade jag ganska lätt med "rörorna"! ;-)

19 nov, 2023
  • Susanne Massi

Rörorna den här månaden.... ;-)

19 nov, 2023