Skapa ny tråd

Forum

Inlägg

Övrigt > Någon mer?

  • Gunilla B

    som tycker att ibland är det för lätt, måndagens tävlingar tog mindre än 30 minuter. Lite svårare hade varit kul. Obs detta är bara min åsikt andra får tycka vad dom vill.

    16 sep 08:32
  • Ingegerd Ö

    Jag håller absolut med! Det är bara sudokot jag tycker är lite knepigare,
    och ibland kors&tvärs siffror, när alla alternativ har lika många siffror (då blir det jobbigt för ögonen!)

    16 sep 09:12
  • Gunilla B

    Tänkte inte på de, Sudoko och de japanska krysset har jag aldrig gett mig in på, verkar svårt.

    16 sep 09:21
  • Ingegerd Ö

    Ja det japanska är helt hopplöst, men kommer som tur är bara ett per månad

    16 sep 09:31
  • Linda J

    Jag har skickat in förslag om att de ska ha fler svårare ordpussel, t.ex. ett lätt och ett svårt k o t, osv.
    Få se om det kommer så småningom.
    Ibland är ju k o t jättesvårt, med alla orden lika långa. Det borde finnas nåt mellanläge, inte jättesvårt och inte jättelätt.
    Själv brukar jag tycka att sudokut är för lätt. Oftast är det bara att liksom fylla i siffrorna, men då gillar jag sudokun och brukar i perioder lösa såna rätt ofta.

    16 sep 10:21
  • Karin P

    Jag håller med dig, Gunilla!

    16 sep 18:22
  • Charlotte R

    Jomen så är det ju. Det är som barnkryss för det mesta, bara att fylla i. Är det knepigt så är det oftas antingen jäkligt tillkrånglat eller beror på fel i krysset. Det är sällan, i princip aldrig, som det är klurigt på det där sättet som gör det roligt.

    16 sep 19:10