Skapa ny tråd

Forum

Inlägg

Övrigt > En liten fråga till er alla...

  • Birgitta Olausson

    Finns det någon fler än jag som glömt att skicka in korsord? Jag hade inte en tanke på det i helgen. Inte bara ett korsord utan tre stycken. Snacka om att man blir trött på sig själv ibland. Får nog söka till demensklubben snart.

    3 jun 15:55
  • Peter M

    Om jag glömt att skicka in korsord?
    Det kommer jag inte ihåg.
    Hehe.

    3 jun 16:17
  • Anette Demmers

    Jag har också undrat för egen del. Inte för att jag just glömt att skicka in korsorden men det finns mängder med exempel på andra saker. Likadant bland vänner och bekanta så det verkar vara fullt normalt. Oroa dig inte.

    3 jun 16:29
  • Anette Demmers

    Bor i ett tvåplanshus och jag vet inte hur många gånger jag varit på övre planet och ska gå ner för att hämta något och kommer upp med två andra saker istället.

    3 jun 16:35
  • Karin P

    Jo, det har hänt.

    3 jun 16:43
  • Susanne Massi

    Det har definitivt hänt mig flera gånger! ;-)

    4 jun 07:44
  • Linda J

    Jag brukar skicka in direkt när jag löst dem, iaf veckokorsorden. Månadskryssen kan jag ibland avvakta med om det är nåt ord jag är osäker på.

    22 jul 07:59
  • Anne-Marie Olofshagen

    Jag har glömt flera gånger men idag var jag snabb och skickade in krysset och såg sedan att jag hade ett fel. Attans också!

    22 jul 18:48
  • Susanne Massi

    Bara för att man glömmer vissa saker behöver det ju inte bero på demens! ;-)

    23 jul 08:41
  • Karin P

    Jag har ett knep som jag tillgriper då och då, att sjunga en liten stump om vad jag ska göra. Vill man inte sjunga kan man säga det istället. Huvudsaken är att det kommer ut i ljud och att det görs tills man är framme. ;-)

    23 jul 13:13